საქართველოში კანონი ალკოჰოლური სასმელების რეკლამაზე გაცილებით რიბელარული ხდება | ბიზნესი და ეკონომიკა | ||
საქართველოში კანონი ალკოჰოლური სასმელების რეკლამაზე გაცილებით ლიბელარული ხდება არსებული კანონმდებლობის თანახმად, სპირტიანი ალკოჰოლური სასმელის რეკლამა საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებსა და კომპაქტირად დასახლებულ უბნებში, მხოლოდ 2011 წლამდე იყო დაშვებული. თუმცა კანონში შეტანილი ცვლილების თანახმად, ნებართვის ვადა 2015 წლის პირველ იანვრამდე იქნა გადატანილი. ცვლილებები შეეხო, მაგარი სპირტიანი სასმელების სატელევიზიო ეთერით რეკლამირების ფაქტსაც. თუ აქამდე მათი რეკლამირება მხოლოდ 23.00 საათიდან იყო დაშვებული, ახალი კანონის თანახმად ამ ბარიერმა 20.00 საათამდე გადმოიწია. შეგახსენებთ, რომ მაგარი ალკოჰოლური სასმელების რიცხვში, ალკოჰოლური სასმელის ის კატეგორია შედის რომელშიც სპირტის შემცველობა 14% აღემატება. წყარო - bizzone
https://www.aspurcela.ge/asp-News_-_file_-_article_-_sid_-_53.html
| |||
განათავსა - matasi | 08 ნოემ. 2010, 15:16 | ახალი ამბები » | |||
სტატიის რეიტინგი | ||
ხმები: 0 |
||
კომენტარზე პასუხს აგებს გამომგზავნი. საიტი არ არის პასუხისმგებელი მის შემცველობაზე.