aspurcela.ge
კრედიტი გათბობის და გაგრილების სისტემის მონტაჟისთვის

 ეკონომიკა: ლებანიძე: „მსოფლიო ბაზარზე ქართული ღვინის ცნობადობა ძალიან დაბალია“ ბიზნესი და ეკონომიკა  ბიზნესი და ეკონომიკა 
ჰონკონგში ღვინოებისა და სპირტიანი სასმელების საერთაშორისო კონკურსში კომპანია „ქინძმარაულის მარნის“ მიერ გრან-პრის მიღების შემდეგ კომპანიის პარტნიორები მას გაყიდვების გაზრდაში ეხმარებიან. ამის შესახებ commersant.ge-ს კომპანიის დირექტორმა დიმიტრი ლებანიძემ განუცხადა. მისი თქმით, ამგვარი დონის კონკურსში გამარჯვებამ კომპანიის პარტნიორები უფრო სერიოზული თანამშრომლობისკენ უბიძგა. „ეს ჩვენი კომპანიის სერიოზული რეკლამა იყო. ვეთანხმები იმ მოსაზრებას, რომ პიარ-კომპანია უფრო ეფექტურ შედეგს იძლევა, ვიდრე გამოფენებზე მონაწილეობა. როდესაც ქვეყანაში პირველად შემოდიხარ და არავინ გიცნობს, აუცილებელია ყველაფერი პიარ-კომპანიით დაიწყო. ხოლო იქ, სადაც შენი პროდუქცის უკვე იყიდება, გამოფენაში მონაწილეობა ცნობადობის ამაღლებას უწყობს ხელს“, - აღნიშნა ლებანიძემ.



მისი თქმით, „ქინძმარაულის მარანი“ ახალი წლის შემდეგ „გაუფილტრავი საფერავისა“ და „ვარდისფერი საფერავის“ გამოშვებას აპირებს. ახალი პროდუქცია როგორც საქართველოში, ისე უცხოეთში გაიყიდება. ამას გარდა, პროდუქციის მიწოდების შესახებ მოლაპარაკებები კანადასთან წარმოებს. მაგრამ, ლებანიძის თქმით, ეს ხანგრძლივი პროცესია და ჯერჯერობით უცნობია, რა შედეგებით დასრულდება იგი.


მან აღნიშნა, რომ მსოფლიო ბაზარზე ქართული ღვინის ცნობადობა ძალიან დაბალია.


„ექსპორტის ასამაღლებლად აუცილებელია, კომპანიებთან ერთად აქტიურად ხორციელდებოდეს სპეციალური კამპანია, ვინაიდან ცალკეული ფირმებისათვის სარეკლამო კამპანიის დამოუკიდებლად ჩატარება რთულია, რაც დიდ სახსრებს უკავშირდება. „ქართული ღვინო კარგად გაიყიდება აშშ-ში, ჩინეთში, პოლონეთსა და გერმანიაში, მაგრამ ამისთვის აუცილებელია სწორი სტრატეგიის ჩამოყალიბება“, - განაცხადა ლებანიძემ.


მისი თქმით, იტალიურ და ფრანგულ ბაზარზე შესვლას აზრი არა აქვს, რადგან ეს ძალიან დიდ ფულთან არის დაკავშირებული, ხოლო ადგილობრივი ღვინოსთვის კონკურენციის გაწევა ძალიან რთული იქნება.
წყარო - bizzone

გაუზიარე სხვებს:
https://www.aspurcela.ge/asp-News_-_file_-_article_-_sid_-_4080.html
განათავსა - Drakula | 06 დეკ. 2011, 19:35 | ახალი ამბები »
 

"ეკონომიკა: ლებანიძე: „მსოფლიო ბაზარზე ქართული ღვინის ცნობადობა ძალიან დაბალია“" | შესვლა/რეგისტრაცია | 0 კომენტარი
კომენტარზე პასუხს აგებს გამომგზავნი. საიტი არ არის პასუხისმგებელი მის შემცველობაზე.
კომენტარების გაკეთება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ წევრებს, რეგისტრაცია

გაზის გამათბობელი. გაზზე მომუშავე ოთახის გამათბობლები

სტატიის რეიტინგი
საშუალო ქულები: 0
ხმები: 0

მიეცით ხმა ამ სტატიას:

საუკეთესო
ძალიან კარგი
კარგი
საშუალო
ცუდი


მენიუ
 მთავარი გვერდი
• კომპანიები [12349] »
• ტოპ შეთავაზება [138] »
• პროდუქცია და სერვისი [4528] »
• კერძო განცხადება [105] »
• წევრი საიტზე [2590] »
 ახალი ამბებიNew content !
 რუბრიკები »
 საქართველოს ამბები »
 მსოფლიოს ამბები »
 ბიზნესი და ეკონომიკა »
 სტატიების ძებნა »
 სტატიის განთავსება »
 გამოფენები, ფორუმები »
 წევრები
 ჯგუფები »
 ჩემი კაბინეტი »
 ჩემი პროფილი »
 ჩემი შეტყობინებები »
 გამოკითხვები »
 მოდულები
 თამაშები საიტზე »New content !
 Seo ხელსაწყოები »New content !
 ფაილები და ბმულები
 გადმოწერა »
 ლინქ რეფერალები »New content !
 სხვა
 საიტის რუქა »
 ჩვენს შესახებ »
 კონტაქტი »

  • 22 დეკემბერი 2024
  • English Georgian