მეცნიერება-ტექნოლოგიები: „სამსუნგი“ ტექნიკის ქართულ ბაზარზე ლიდერობს | საქართველოს ამბები | ||
უკვე შვიდი წელია, რაც კომპანია Sony სამხრეთკორულ კომპანია Samsung Electronics-ის ძლიერი კონკურენციის გამო ზარალს განიცდის. მიმდინარე ფინანსურ წელს Sony 1.2 მლრდ დოლარის ოდენობის ზარალს ელოდება. როგორც commersant.ge-ს „ელიტ ელექტრონიქსის“ მარკეტინგის მენეჯერმა დავით კაკიაშვილმა განუცხადა, ტექნიკის ბაზარზე ყველაზე დიდი მოთხოვნაა კომპანია „სამსუნგის“ წარმოების ტექნიკაზე. დავით კაკიაშვილის თქმით, მსოფლიო ტენდენციები ქართულ ბაზარზეც არის დაფიქსირებული: აღნიშნული მაღაზიის მყიდველთა 75%, პირველ რიგში, Samsung-ის პროდუქციას კითხულობს და სხვა ბრენდის საქონელს მხოლოდ იმ შემთხვევაში ირჩევს, თუ ასეთი Samsung-ის საქონელი არ მოიპოვება. „ელიტ ელექტრონიქსის“ მენეჯერის თქმით, საქართველოში Sony-ის პროდუქციის გაყიდვების დაბალი დონეა, რაც მის სიძვირეს უკავშირდება. „Sony-ის სტრატეგია იმაშია, რომ მისი ფასები Samsung-ის ფასებზე უფრო მაღალი უნდა იყოს, რაც საქართველოში პროდუქციის გაყიდვაზე გავლენას ახდენს“, - თქვა დავით კაკიაშვილმა. მაგალითისთვის მან მოიყვანა 32-დიუმიანი ტელევიზორი Samsung LED, რომლის საშუალო ღირებულებაა 1200 ლარი, ფირმა „სონის“ ანალოგიური ტელევიზორის ფასი კი 1300-დან 1400 ლარამდე მერყეობს. „მეგატექნიკის“ გენერალური დირექტორის მოადგილის ლაშა ხუციშვილის განცხადებით, ქართველი მყიდველი პროდუქციას ჯერ კიდევ მისი ღირებულებიდან გამომდინარე ირჩევს, ამიტომ ხარისსი გადამწყვეტ როლს არ თამაშობს. რაც შეეხება „სონის“ გაყიდვებს, 2009 წლიდან ამ პროდუქციის მოთხოვნა სტაბილურია. „ქართულ ბაზარზე კომპანია „სონი“ ისედაც არ იკავებდა დიდ წილს, 2009 წელს კი გაყიდვების მოცულობა საერთოდაც შემცირდა“, - თქვა ხუციშვილმა. წყარო - bizzone
https://www.aspurcela.ge/asp-News_-_file_-_article_-_sid_-_3884.html
| |||
განათავსა - Drakula | 13 ნოემ. 2011, 19:45 | ახალი ამბები » | |||
სტატიის რეიტინგი | ||
ხმები: 0 |
||
კომენტარზე პასუხს აგებს გამომგზავნი. საიტი არ არის პასუხისმგებელი მის შემცველობაზე.