მეცნიერება-ტექნოლოგიები: პორტირებული აბონენტების სტატისტიკა ყოველდღიურად იცვლება | ![]() | საქართველოს ამბები | |
![]() მეორე ადგილზეა კომპანია „მობიტელი“, იგივე „ბილაინი“, საიდანაც სხვა კომპანიებში 13 200 აბონენტი გადავიდა, ხოლო კომპანიამ პორტირების შედეგად 15 000 აბონენტი შეიძინა. და ბოლოს, კომპანია „მაგთიკომია“, რომელშიც სხვა მობილური ქსელებიდან 21 700 აბონენტი გადავიდა, ხოლო „მაგთიკომიდან“ კონკურენტი კომპანიების ქსელებში 34 700 აბონენტმა გადაინაცვლა. კომუნიკაციათა ეროვნული კომისია განმარტავს, რომ სააბონენტო ნომრის პორტირების ტექნოლოგიის დანერგვის წარმატება არა პორტირებული აბონენტების სტატისტიკის სიდიდით იზომება, არამედ მობილურ ოპერატორებს შორის მწვავე კონკურენციის გაჩაღებისთვის ხელის შეწყობით. კონკურენციის გამწვავება, თავის მხრივ, პირდაპირ პროპორციულად აისახება მობილური ოპერატორების სატარიფო პოლიტიკაზე. ეს ყველაფერი კი საბოლოო შედეგად მომხმარებელთა კეთლდღეობას ემსახურება, რაც საქართველოს კომუნიკაციათა ეროვნული კომისიის უმთავრეს მიზანს წარმოადგენს. წყარო - bizzone
https://www.aspurcela.ge/asp-News_-_file_-_article_-_sid_-_3571.html
| |||
განათავსა - Drakula | 05 ოქტ. 2011, 18:49 | ახალი ამბები » | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
სტატიის რეიტინგი | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ხმები: 0 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
კომენტარზე პასუხს აგებს გამომგზავნი. საიტი არ არის პასუხისმგებელი მის შემცველობაზე.