ეკონომიკა: საქართველოს ტელეარხებზე რეკლამამ შეიძლება ეთერის 20% დაიკავოს | საქართველოს ამბები | ||
კანონმდებლის ინიციატივა საქართველოს ტელეარხებზე რეკლემების დროის გაზრდის თაობაზე რედაქციული პოლიტიკის დამოუკიდებლობის განივითარებასთანაა დაკავშირებული. ამის შესახებ კანონპროექტის ინიციატორმა ადნრო ალავიძემ ეკონომკური პოლიტიკის კომიტეტის სხდომაზე განაცხადა. მისი თქმით, ინიციატივა ტელეკომპანიებს მეტი რეკლამების მიზიდვის შესაძლებლობას და შესაბამისად ფინანსებსაც მისცემს. ანდრო ალავიძემ აღნიშნა, რომ ფინანსები დიდი მოცულობა რედაქციული პოლიტიკის ხარისხს გაზრდის. თუ ამ დრომდე რეკლამა ეთერის 15 %-ს იკავებდა, ახალი კანონპროექტის ძალაში შესვლის შემდეგ ეს მაჩვენებლი 20%-მდე გაიზრდება. წყარო - Грузия Online
https://www.aspurcela.ge/asp-News_-_file_-_article_-_sid_-_1642.html
| |||
განათავსა - consul | 18 მარ. 2011, 14:45 | ახალი ამბები » | |||
სტატიის რეიტინგი | ||
ხმები: 0 |
||
კომენტარზე პასუხს აგებს გამომგზავნი. საიტი არ არის პასუხისმგებელი მის შემცველობაზე.