ნავიგაცია საიტზე
|
რა კრიტერიუმით ავირჩიოთ კატეგორია რეგისტრაციის დროს? რომელი კატეგორია ავირჩიოთ პროდუქციის/სერვისის, ტოპ შეთავაზების
ან ტოპ მოთხოვნის განთავსებისას?
გარდა იმისა რომ კატეგორია უნდა შეესაბამებოდეს ჩვენი საქმიანობის, პროდუქციის/სერვისის, ტოპ შეთავაზების ან ტოპ მოთხოვნის პროფილს,
სასურველია შემდეგი მომენტის გათვალისწინება:
განთავსებული ინფორმაციის გამოტანა ვებგვერდებზე ხდება კატეგორიიდან ქვეკატეგორიისაკენ.
დავუშვათ გვაქვს კატეგორია A, რომელსაც აქვს ქვეკატოგორია AA, AB, AC. თავის მხრივ ქვეკატეგორია AB-ს აქვს ასევე ქვეკატეგორია ABA, ABB, ABC.
დავუშვათ ჩვენი პროდუქცია ეკუთვნის A კატეგორიაში AB ქვეკატეგორიაში ABB ქვეკატეგორიას.
საიტზე კატეგორიების წყობა არ გამორიცხავს რომ ჩვენი პროდუქცია განვათავსოთ არა ABB ქვეკატეგორიაში არამედ A კატეგორიაში.
(იგულისხმება რომ ყველა ქვეკატეგორია (A კატეგორიაში ერთი პროფილისაა).
1. თუ ჩვენს პროდუქციას მივანიჭებთ A კატეგორიას მისი ნახვა საიტის მომხმარებელს შეეძლება მხოლოდ A კატეგორიის დათვალიერებისას.
2. თუ ჩვენს პროდუქციას მივანიჭებთ ABB კატეგორიას მისი ნახვა საიტის მომხმარებელს შეეძლება:
- - A კატეგორიის დათვალიერებისას, რადგან მასში წარმოდგენილი იქნება ყველა საქონელი A-დან
და მისი ყველა ქვეკატეგორიიდან,
- - ასევე, მისი ნახვა მომხმარებელს შეეძლება AB ქვეკატეგორიის დათვალიერებისას, რადგან მასში წარმოდგენილი იქნება
ყველა საქონელი AB-დან და მისი ყველა ქვეკატეგორიიდან (ABB კი არის AB-ს ქვეკატეგორია),
- - და მისი ნახვა საიტის მომხმარებელს შეეძლება ABB
ქვეკატეგორიის დათვალიერებისას.
ამიტომ, სასურველია კატეგორიის არჩევისას ავირჩიოთ ჩვენი პროფილის კატეგორიებიდან ყველაზე დაბალი ქვეკატეგორია
(თუ, რათქმაუნდა, ასეთი არსებოსბ). ეს გაზრდის ძებნის შედეგებში ჩვენი პროდუქციის ხშირად მოხვედრის ალბათობას.
|
|
გამორჩეული ტოპ შემოთავაზებები
ახალი დამატებები
-
ქვეყანა
ჩინეთი
ქვეყანა
ჩინეთი
-
ქვეყანა
ჩინეთი
ქვეყანა
ჩინეთი
-
ქვეყანა
ჩინეთი
ქვეყანა
ჩინეთი