Fragranze | კოსმეტიკა | ||||||||||||||||||||||
აღწერა:Fragranze highlighted the worth and development of the exhibition concept which is expanding with product categories that are related to and complement fragrances.პროფილი:Visitors: Target Audience - Trading companies, Esthetic salons, hairdressing salons, nail salons, foot care salons and sun studios, hotels, spas & resorts, wedding halls, fitness clubs, massage studios, Department stores, drugstores, supermarkets, cosmetic shops, researchers from institutions, students from beauty professional schools, Spa owners, planners, apparel retailers and shops, designers.Exhibitors: Profile for exhibit include Skin & Facial care, Body care, Nail care & art, Perfumes, Aromatherapy, Foot care, Relaxation & Healing, Cosmetics products, Make-up cases, Hair care products - Shampoo & Conditioner, Color, Perm, Hair styling products, Hair-loss-prevention products, Salon furniture & interior, Disposable items, Mirror, Shower equipment, Health and fitness machine, Beauty equipment, Slimming equipment, SPA products, Body shapers, Foundations, Fashion jewelry. https://www.aspurcela.ge/asp-Trade_shows_-_file_-_trade_show_-_sid_-_2478.html
ორგანიზატორის პროფილი:სოფლის მეურნეობა, მეტყევეობა, ტანსაცმელი, ტანსაცმელი, ტანსაცმელი, ტანსაცმელი, არქიტექტურა და პროექტირება, არქიტექტურა და პროექტირება, ბიზნეს მომსახურება, ქიმიკატები და საღებავები, კოსმეტიკა, განათლება და ტრეინინგი, განათლება და ტრეინინგი, განათლება და ტრეინინგი, განათლება და ტრეინინგი, მედია და რეკლამა, მედიცინა და ფარმაცევტიკა, სპორტი, თამაშები და სათამაშოები, ტელეკომუნიკაცია | |||||||||||||||||||||||
განათავსა - newsadmin | 10 მაისი 2011, 21:06 | გამოფენები და ფორუმები » |